„Chcieć to móc” – przekonuje Zelmer

April 10, 2016

„Chcieć to móc” – przekonuje Zelmer

Marka Zelmer rozpoczyna ogólnopolską kampanię wizerunkową „Chcieć to móc”. Zachęca konsumentów, by skupiali się na realizacji swoich marzeń i zaspokajaniu potrzeb. Aktywności reklamowe dotyczą kategorii odkurzaczy i sprzętów kuchennych.

Nowa strategia komunikacji ukierunkowana jest na konsumentów, którzy znają produkty marki. Drugą grupę docelową stanowią osoby młode (pomiędzy 25. a 35. rokiem życia), które wyposażają mieszkania w sprzęty AGD.

Działania wizerunkowe prowadzone są w telewizji, prasie (20 magazynów poradnikowych i lifestyle’owych), Internecie (w tym w mediach społecznościowych) oraz w punktach sprzedaży (materiały POS).

Spot odkurzaczy oraz billboard sponsorski promujący sprzęty kuchenne będzie można zobaczyć w stacjach ogólnopolskich i tematycznych, m.in. TVN, TVP1, TVP2, Polsat, a także w kanale VoD. Materiał emitowany jest od 1 marca do 10 kwietnia.

Film wprowadzający do kampanii przedstawia małżeństwo próbujące dojść do kompromisu w sprawie posiadania psa. Problem sierści, piachu czy włosów na dywanie rozwiązuje odkurzacz Flooris.

Kampania prowadzona jest również w mediach społecznościowych. Dla zachowania spójności działań poszczególne profile marki na Facebooku zostały połączone, w wyniku czego powstał jeden fan page Zelmera. Centrum aktywności online stanowi strona www.zelmer.pl/chciectomoc.

Działania wizerunkowo-produktowe widoczne będą także na największych portalach oraz w sklepach internetowych (marzec–kwiecień). Uzupełniać je będzie konkurs dla internautów, w którym nagrodami za gotowość do podejmowania wyzwań będą produkty marki.

  • Koncepcja i produkcja spotów: Heart & Brain
  • Produkcja: PrimeMovers
  • Layouty prasowe: Heart & Brain, Unlimited
  • Hasło, idea parasolowa kampanii oraz materiały POS: Unlimited
  • Obsługa social media: HyperCrew
  • Działania w Internecie: Insignia
  • Zakup mediów: OMD (telewizja, prasa), ACR Media (Internet)

marketing-news.pl / Przeczytaj pełen artykuł tutaj