Bosch ze zmienionym logo w kampanii pralek VarioPerfect

April 10, 2016

Bosch ze zmienionym logo w kampanii pralek VarioPerfect

Ruszyła kampania reklamowa pralek Bosch VarioPerfect z technologią ActiveOxygen. W reklamach prezentowane jest logo marki Bosch z nowym elementem. Akcję przygotowały i realizują firmy PrimeMovers, hyperCrew, OMD i ACR Media House.

Kampania podkreśla, że Bosch VarioPerfect to pierwsze pralki na polskim rynku gwarantujące w pełni higieniczne pranie w niskich temperaturach, ponieważ są wyposażone w technologię ActiveOxygen pozwalające na odświeżanie ubrań bez wykorzystania wody, eliminację bakterii i neutralizację zapachów.

W reklamach pokazywany jest zmieniony logotyp marki Bosch – pojawił się w nim kolorowy pasek z boku, mający symbolizować różnorodne potrzeby klientów i lepszą jakość życia zapewnianą przez sprzęt tej marki.

Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji (billboardy sponsorskie), prasie (najpopularniejsze magazyny wnętrzarskie, parentingowe, kobiece i podróżnicze), internecie (bannery na największych portalach ogólnopolskich i 80 tematycznych, aktywności e-commerce) oraz punktach sprzedaży (materiały POS). W telewizji i prasie kampania potrwa do końca maja, a w internecie i sklepach – do końca br.

Ponadto od połowy kwietnia do połowy czerwca prowadzony będzie konkurs konsumencki oparty na quizie edukacyjnym.

Spot telewizyjny przygotowała firma OMD, materiały POS – agencja hyperCrew, za reklamy i inne działania w internecie odpowiada agencja ACR Media House, a za planowanie i zakup czasu reklamowego w telewizji – dom mediowy OMD.

wirtualnemedia.pl / Przeczytaj pełen artykuł tutaj