Złoto dla PrimeMovers na World Media Festival w Hamburgu

May 6, 2015

Złoto dla PrimeMovers na World Media Festival w Hamburgu

Film „PGNiG – Siła wspólnego działania” wyprodukowany przez PrimeMovers zdobył w tym roku złotą nagrodę na World Media Festival w Hamburgu. Jedyne w Polsce studio, które otrzymało już nagrody dla filmu korporacyjnego na najbardziej prestiżowych międzynarodowych festiwalach New York Festivals i World Media Festival w 2012 roku, święci kolejny wielki sukces.

– To ogromne wyróżnienie. Międzynarodowa konkurencja w Hamburgu była bardzo liczna. Cieszymy się z kolejnej cennej nagrody dla naszej produkcji. Dziękuję przedstawicielom PGNiG za zaufanie, którym nas obdarzyli, a ekipie filmowej za staranność i serce, które włożyli w pracę nad filmem – powiedział Grzegorz Szyroki, prezes PrimeMovers i producent filmu, od 13 lat tworzący filmy reklamowe i korporacyjne dla największych firm na rynku. Absolwent Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej w Łodzi jest stypendystą podyplomowych europejskich programów Media Business School i TV Format w Hiszpanii, Strategics w Luxemburgu oraz Fabula Film we Włoszech.

Złota nagroda w kategorii „Public Relations: filozofia firmy i portret” to najwyższe wyróżnienie dla polskiego filmu korporacyjnego. Film „PGNiG – Siła wspólnego działania”, który obejrzeć można nahttps://www.youtube.com/watch?v=HbMkJLVZjCI, wyreżyserował Łukasz Tunikowski, zdjęcia przygotował Kamil Płocki, a producentem wykonawczym była Agnieszka Chromicka. Produkcja opowiada o Grupie PGNiG i pokazuje, że wizerunek przedsiębiorstwa tworzą codziennie tysiące osób. Realizm przekazu i autentyczność emocji są efektem udziału w materiale pracowników spółek i oddziałów firmy. Poprzednią produkcję PrimeMovers dla tego samego klienta nagrodzono dwukrotnie w 2012 roku – srebrną nagrodą na World Media Festival w Hamburgu i brązową nagrodą na New York Festivals (https://www.youtube.com/watch?v=_DTVpao6ybE).

– Naszą ideą było ukazanie w filmie korporacyjnym skali działań realizowanych w całej Grupie Kapitałowej PGNiG. Nie było to łatwe zadanie. W Grupie zatrudnionych jest blisko 30 tysięcy pracowników, a jej działalność koncentruje się na wielu segmentach – od poszukiwań i wydobycia, przez magazynowanie gazu, jego dystrybucję i sprzedaż. Od kilku lat jesteśmy również obecni na rynku energetycznym i ciepłowniczym. Rozwój firmy nie byłby możliwy bez codziennego wysiłku i zaangażowania pracowników, których wysokie kwalifikacje sprawiają, że z powodzeniem możemy realizować strategię biznesową. To właśnie wszystkim pracownikom naszych spółek dedykujemy otrzymaną nagrodę – wyjaśniła Dorota Gajewska, Dyrektor Departamentu Komunikacji PGNiG SA.

World Media Festival to jeden z najważniejszych festiwali w branży medialnej, skupiający się przede wszystkim na mediach globalnych m.in. w dziedzinie reklamy, animacji, filmu dokumentalnego, edukacji, rozrywki, komunikacji korporacyjnej i public relations. Zwycięzców w czternastu kategoriach wybiera doceniające innowacyjność niezależne jury, złożone ze specjalistów z całego świata. W tym roku o uznanie walczyło kilkaset produkcji z ponad 30 krajów, a nagrody zostaną wręczone już jutro na uroczystej gali 6 maja w Hamburgu.

centrumpr.pl / Przeczytaj pełen artykuł tutaj